.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ سازمان امور اقتصادی ودارایی مازندران به خبر شمال‌نيوز
در پی درج مطلبی با عنوان "چه کسی راست میگوید؟ " در پایگاه خبری شمال نیوز توضيحاتي از طرف سازمان امور اقتصادی ودارایی استان مازندران ارسال گردید که عینآ درج می گردد.

در پی درج مطلبی با عنوان "چه کسی راست میگوید؟ " در پایگاه خبری شمال نیوز توضيحاتي از طرف سازمان امور اقتصادی ودارایی استان مازندران ارسال گردید که عینآ درج می گردد.

مدیریت محترم پایگاه خبری شمال نیوز

با سلام و قبولی طاعات ; پیرو درج مطلب با عنوان چه کسی راست میگوید؟ با کد خبر32101 مورخ 31/5/89 به استحضار خوانندگان محترم می رساند متأسفانه گوینده مطلب قیاس مع الفارق نموده وبرگشت وجوه را با اعتبارات تخصیص نیافته مقایسه نموده است .
از مجموع پرداختی خزانه معین استان به عنوان بانی پرداخت های استان از کلیه منابع بابت اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای (عمرانی) به مبلغ 1.864.444.632.455ریال که در سال 88 به دستگاههای اجرایی استان پرداخت گردیده است کلا مبلغ 79.024.242ریال به عنوان وجوه مصرف نشده (یعنی وجوهی که در اختیار دستگاههای اجرایی بوده ولی هزینه نشده )به خزانه برگشت داده شده است.
شایان ذکر است از مبلغ پرداختی به دستگاههای اجرایی استان مبلغ 80.000.000.000 ریال از محل اعتبارات مازاد درامد بوده که با توجه به وصول 99درصدی درآمد استان ،با پیگیری های استاندار محترم ومسئولین سازمان اموراقتصادی ودارایی استان مازندران از مازاد درآمد وصولی استانهای دیگر تأمین گردیده است،لیکن نماینده محترم مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات تخصیص نیافته سخن گفته یعنی آن بخش از اعتبارات که بدلیل کسری منابع ویا هر دلیل دیگری از سوی خزانه داریکل به حساب خزانه استان واریز نگردیده که این موضوع با برگشت وجوه تفاوت دارد .
لذا از مدیریت محترم سایت خبری تحلیلی شمال نیوز انتظار میرود ضمن درج این جوابیه به منظور تنویر افکار عمومی وقبل از استفاده از تیترهای جنجالی که به راحتی تلاشهای شبانه روزی مسئولان محترم استان را زیر سوال میبرد توجه بیشتری به برخی مفاهیم نمایند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اكبري 1 شهريور 1389
قابل توجه مديركل اقتصاد دارايي
سلام
از جمله غير حرفه اي و احساسي شما در بند آخر جوابيه تان به شمال نيوز واقعا متاثر شدم ... هرچند از شما انتظار بيشتري نمي رود ... به لطف و دوست نوازي آقاي استاندار پر حرف به استانمان آمدي و عملكردت از همان روز اول خواندن متن مراسم معارفه ات پيدا بود... كه حتي سواد و توان از رو خواندن يك صفحه كاغذ نوشته شده در مراسم معارفه تان را نداشتي ... از همكارانتان نگوييد كه دلشان از شما خونه ... از بي تدبيري و بي سوادي تان... ما مي دانيم زحمت اصلي را آنان مي كشند و شما در اتاق خنكتان دم از خدمت مي زني ... خدمت اين نيست با يك تلنگر هوشمند فلان رسانه آشفته گردي .... خدمت اينست كه لااقل در بين همكارانت 20درصد هم كه شده محبوبيت داشته باشي... جوابيه دادن به رسانه ها دانش و تعمث و آگاهي مي خواهد ..... تو چي داري كه رسانه ها بخواهند تيتر جنجالي برايت بزنند... سال نكو از بهارش پيداست... در سايه استاندار فعلا مديرنمايي كن و به مانند بسياري از مديران بتاز.... تا بهارش بيايد...
محمد 2 شهريور 1389
قابل توجه برادر یا خواهری که اظهار نظر نمود.............
نوشته هایت حکایت از این دارد که از شهروندانی هستی که همیشه از دیگران شاکیند ....... متاسفم از اظهار نظر غیر مودبانه شما..... ماه رمضان بهانه خوبی برای یک روزه دار است که درست بیاندیشد و درست بنویسد. دعا می کنم خداوند توفیق روزه داری به شما عنایت کند.......
تا آنجا که من از وضعیت سازمان امور اقتصادی و دارایی باخبرم. آمدن آقای شعبان زاده جز تلاش و پیگیری و فعال نمودن کلیه ظرفیتهای فراموش شده برای بخش اقتصادی استان چیزی نداشت.
دوست من چقدر از عملکرد ایشان در این مدت کوتاه می دانی. دوست داری کسی مدیر شود که برایت سخنرانی کند. عجبا به این تفکر . عجبا به این نگرش....... برایتان آرزوی خوب نوشتن و خوب اندیشیدن می کنم. برای تویی که دانشمندی پرتلاش همچون استاندار را پرحرف خطاب می کنی.
حال می فهمم که چرا می گویند : هر که به مازندران پشت کرد رشد کرد. بیگانه پرستی ارثیه چندین ساله ماست. خداوند حق شناسی را روزی ما کند. ان شاء ا...
نا شناس 5 شهريور 1389
باسلام
من هم خبر رو خوندم. جوابیه سازمان رو هم خوندم. از همه مهمتر نظر اون خواننده ای که دل پری نسبت به آقای شعبان زاده و استاندار و دیگران داشت رو هم خوندم.
راستش فکر می کنم نویسنده این نظر مثل من یکی از کارکنان سازمان امور اقتصادی و دارایی باشه . البته من هم همین قدر از دست آقای شعبان زاده دلخورم . می دونید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون از زمانی که ایشون اومد از کارکنان سازمان می خواد که کار کنند. کارها رو صد برابر کرده. از کارکنان می خواد که برای دریافت پول اضافه کار برای مردم کار کنند. از کارکنان می خواد که به فکر خدمت به مردم باشند.
خودمونیم . ..... شما بهتر از من می دونید وضع واقعی ادارات ما چطوره.... ایشان هم شده احمدی نژآد دوم. هی کار.هی خدمت به مردم. هی توجه به برنامه ها. هی توجه به چشم انداز........ راستی راستی پول ما دیگه حلاله حلاله.
بالاخره از همه اینها بگذریم . دراومدن از فضای قبلی که فضای رقابت کارکنان برای دریافت پول بیشتر بود و وارد شدن به فضای کار و تلاش برای خیلی ها سخته. نمی گم همه برنامه های ایشان صد در صد درسته...... ولی اگه بخوام نسبت به خیلی از مدیران قبلی بهشون نمره بدم. نمره ایشون نمره خوبیه.
اولین بار در تاریخ دارایی استان دیدم که ایشان با خبرنگاران کنفرانس خبری گذاشت و رو در رو با همه خبرنگاران صحبت کرد و جواب داد. شما می دانید که این نشاندهنده توان و تسلط یک مدیره...... خبرنگاران عزیز خوب می دانند که کمتر مدیری حاضره مصاحبه مستقیم و رو در رو کنه. چون می ترسند جواب سوالات رو در آن لحظه ندونند.
از مدیریت محترم شمال نیوز هم متشکرم که همه نظرات رو منعکس می کنه . همینه که باعث می شه من و امثال بنده مشتری این سایتیم........ باتشکر
نا شناس 5 شهريور 1389
سلامی چو بوی خوش آشنایی
سلام . نماز روزه هاتون قبول درگاه حق
یکی از خوانندگان جملات بدی نسبت به استاندار خوش فکر استان و همچنین رئیس دارایی استان بیان نمود.
واقعاً ایشان چگونه در مورد استانداری که هشت ماه آمدند و رئیس سازمانی که سه ماه آمدند اظهار نظر می کنند. این بدور از انصاف و بدور از عقل ومنطق است.
بهتر است اجازه دهیم یک مدیر مدتی کار کند بعداگر صلاحیت داریم کارش را نقد کنیم
این نوع اظهار نظر کردن افراط است و یک افراطی نمی تواند منتقد عادلی باشد.
آقای استاندار یکی از پرسابقه ترین مقامات اجرایی کشور است. با این دولت نیامده که با این دولت برود. آقای شعبان زاده نیز همینطور. سابقه و تجربه ارزشمندند. و پیران کارکشته قابل احترام. بخدا یار و نگهدارتان
نا شناس 5 شهريور 1389
************************************
************************************
************************************
بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست

***********************************
***********************************
***********************************
بدینوسیله از تلاشهای همه خدمتگزارن بویژه مهندس طاهایی و آقای شعبانزاده تشکر می کنم.
و برای همه مسئولین کم کار آرزوی کار. تلاش . احساس مسئولیت دارم.

با تشکر چندین باره از شمال نیوز و بچه های خوش فکر آن
نا شناس 6 شهريور 1389
نماینده مردم ساری یا رئیس دارایی استان
با عرض سلام و عرض ارادت
می گویند رئیس دارایی استان در روزهای اولی که شروع به کار نمود با جمع آوری اطلاعات اعتبارات عمرانی دستگاههای اداری و مشخص کردن میزان اعتبار مصرف نشده هر دستگاه و ارائه گزارش این اطلاعات در جمع شورای اداری استان که استاندار هم حضور داشت. باعث تعجب و نارضایتی تعدادی از مسئولین گردید. ..............................
برخی از مسئولین از اینکه عملکرد نامناسب شان به استاندار آن هم در جلسه شورای اداری گزارش گردید از دست رئیس دارایی استان ناراحت شدند. و سریع شروع به مدیریت بودجه عمرانی خود نمودند...............
من مدتی مدیر یک تشکل دانشجویی بودم و با رفت و آمدها و نون قرض دادن ها و تعارفات مدیران با هم کاملاً آشنایم. از اینکه مدیری بدون توجه به ارتباطاتش با مدیران استان به فکر رفع مشکلی از مشکلات باشد واقعاً جای تقدیر دارد....................
به نظرم رئیس دارایی استان و آقای یوسف نژاد نماینده مردم ساری هر دو یک کار را کردند. هر دو فریاد زدند که به داد بودجه باید رسید.و هر دو از خود مایع گذاشتند. آفرین به هر دو............
هر چند از رئیس دارایی استان که 4 ماه اخیر سال 89 آمده نمی توان انتظار داشت که بودجه سال 1388 را مدیریت کند. امیدورارم ایشان امسال و سالهای دیگر شایستگی خود را نشان دهندو دیگر چیزی به نام بودجه تخصیص نیافته هم نداشته باشیم. به امید آن روز...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.